INSTAGRAM

Instagram

poniedziałek, 11 maja 2015

SESJA VESTITUM


Witajcie ludzioszki, jak obiecałam zamieszczam sesje, będzie jeszcze więcej zdjęć. Jest ona o wiele ładniejsza niż sesja do kalendarza YFD. W sesji zdjęciowej pojawiły się nowe ubrania i akcesoria, które będą na OFF FASHION, gdy się dostanę :)

Trzymajcie kciukiory :)  Miłego oglądania sesji.
























Modelka: Adriana Kustra












MODELKI:

 Patrycja Kwaśniak

Aleksandra Kustra

et moi

Adriana Kustra



Serdeczne podziękowanie dla Izabelli Tralalińskiej, która oprócz tego, że wykonała makijaże zrobiła dla mnie/ nas zdjęcia. WIELKIE BRAWA!


Od razu prezentuje nową odsłonę loga. Wszystkie wykonane oczywiście przez Martę Ząbkowską.


Dziękuje Wam ludzie, jesteście niesamowici, dziękuje Wam za to, ze mnie wspieracie, dziękuje Wam za to, że macie własne zdanie. Dziękuje, że trwacie przy mnie i pomagacie mi, czego owocem jest ta sesja, jesteście wspaniali :*

KOCHAM WAS!


Pozdrawiam




Adriana Kustra


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz