INSTAGRAM

Instagram

środa, 27 maja 2015

Dobry :)


Zapraszam do oglądnięcia kolejnej sesji tym razem studyjnej.

UWAGA! Prezentuje nowość :)

Płaszcz, który zaprezentuje na OFF Fashion, gdy tylko się dostanę :)
Wyniki już 29 maja 2015 roku. Trzymajcie kciuki :)

Fotograf: Marcelina Woziwoda
Makijaż: (Jaaa) Adriana Kustra  (mój pierwszy w życiu na kimś i na taką skale)
Modelka: Ania


Płaszcz ma być symbolem jakiegoś zniewolenia, czy może pochopnej oceny osoby, czy też rzeczy. "Nie oceniaj książki po okładce", często nie rozumiemy tego, co jest inne. Boimy się poznawać rzeczy innych i dziwnych, ja już dawno przestałam się bać i zaczęłam odkrywać, zapraszam do mojego świata. Życie jest tak niesamowite, że nie należy się broni od niego rekami i nogami, ale dać mu się ponieść.Nie dawajcie się stłamsić i przestać doświadczać oraz przeżywać samemu. Tylko sami co odczujemy nas uczy...
niezależnie, czy doświadczenie było pozytywne, czy negatywne.
Zapraszam do myślenia.


PS  Napiszcie mi czasem coś w komentarzach, żebym wiedziała, iż ktoś to czyta czasem :)


















1 komentarz: