INSTAGRAM

Instagram

sobota, 20 czerwca 2015

Gabriela

Zapraszam na nową sesje bluzki, drucianej spódnicy à la krynolina (ZOBACZ PONIŻEJ) , spódnicy
 z koronki oraz
 maski wykonanej przez Kosmitę Atimsok.

Krynolina (crinoline) - początkowo była halką usztywnianą włosiem (crine) o niemal półokrągłym przekroju, dopiero później stała się prawdziwą halką z fiszbinów lub metalowych listew. 

 
Zrobię osobny post o moich inspiracjach i wytłumaczeniach o wiele obszerniejszych niż to...

Jak wspominałam chciałam pobawić się w fotografa. Zdjęcia robione są przeze mnie zarówno jak i stroje :)

Niektóre ubrania z kolekcji mogę zrobić na zamówienie. Jakby co można pisać etc :)
Zapraszam do pisania komentarzy i jak mówienia mi tego prosto w twarz. Wasze opinie i spostrzeżenia są dla mnie bardzo ważne.


MODELKA: GABRIELA LIPIŃSKA










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz